24 oktober 2012

Valnötskärnor

Dagens träningspass med jobbet gick jättebra! Vi körde utomhus och det var nog en och annan som höjde på ögonbrynen när dom såg oss:) skönt att få vara ute i friska luften och träna! I somras körde jag lite utepass hemma på gräsmattan och ja, de är tur att vi inte har så mycket trafik runt vårt hus om man säger så:) det känns ju inte helt ok att vara 32 år och hoppa grodhopp runt huset!

Vi har haft en diskussion om smörasken här hemma, jag hävdar att "gropar i smörasken är ett tecken på att du har haft en Döl på besök" Jag får inte medhåll på det....fast jag, jag vet att det är så:)

Oh, btw...jag har upptäckt valnötskärnor, funkar jättebra mot sötsuget som kan komma på kvällskvisten, dom är dessutom nyttiga och passar utmärkt till en thekopp!

-Linda-

3 kommentarer:

  1. Lika hävdas det i hemmet här, så då är det väl inte kvinnligt eller manligt heller;) kram Ida DÖL

    SvaraRadera
  2. Det var jättekul å inspirerande Linda!! Mer sånt!! :)

    SvaraRadera