27 oktober 2012

Du har vunnit!

När shoppingsuget fullkomligt ramlar över en och man bor där man gör så är onlinebutiker ett givet kort. Många gånger har jag surfat runt, lagt kläder i kundkorgen och sen loggat ut utan att slutföra min order...då har man iaf shoppat fast ändå inte.

Likadant kan jag göra på Tradera, surfa runt och lägga kläder i minneslistan...fast här fungerar det så att när auktionen närmar sig sitt slut, får man en liten påminnelse! (jag har Traderas app).
Nu har jag budat hem två plagg på lika många dagar...behöver jag dom? Nej säkerligen inte och absolut inte om man kollar i mina garderober...fast sen så "har jag aldrig något att ha på mig". Veckans dilemma, eller hur? :)

Nu, mot dagens dop och sen middag på hotellet! Dagens träning är redan avklarad och jag säger bara "Hello wall balls:)"

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Åh, det där med klicka saker till kundkorgen och sen inge mer... Känner igen det så väl!! Då betyder det väl att man inte behöver något ;) eller??
    Duktiga du som redan tränat!! Funderar på att sätta ihop lite hemma-övningar för mina gräsänke-dagar... eller kvällar när de små sover :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja, det måste vara så...det hjälper iaf mot shoppingbegäret:)
    Kramkram

    SvaraRadera