14 oktober 2012

Ibland går det lite för fort!

Under fredagens Ikeabesök passerade jag garderobsinredning till good price. Perfekt, tänkte jag, och slängde ett set i vagnen! Det var två olika djupa korgar och en lagom hög ställning till dom, äntligen skulle det bli ordning i Helmers garderob:)

Idag monterade jag ihop ställningen och satte i korgarna, sen när jag ställde in den i garderoben så är ställnings-åbäket för djup! Den är 2 cm djupare än garderoben....åhj, gissa om det brann till i mitt sinne!!! Varför kollade jag inte måtten på garderoben, innan jag handlade? Varför tänkte jag inte efter innan jag slängde setet i vagnen på Ikea?! Grrr!

Det är bara att inse...jag fick mindre cash på kontot och Ikea lyckades med sitt erbjudande!!

Men än så länge vägrar jag att inse att setet inte passar, så jag har placerat det så här....iaf tills mitt humör ger med sig! Alternativt, tills jag dragit ut en korg i sidled och inser att det inte funkar att ha det så här....

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar