10 oktober 2012

Borzov killed my ass!

Innan jag åker till gymmet måste jag bestämma vad jag ska träna, annars blir det lätt att jag bara "glider" runt och gör det jag är bra på, vilket inte blir så jobbigt eller någon bra träning.... haha vilket skryt "det jag är bra på"! Härom kvällen hade jag bestämt mig för att köra Tabataintervaller, fast inte på löpbandet den här gången.

Jag körde:
  • Uppkliv på "damboxen"
  • Armhävningar
  • Mage med kettlebell
  • Borzovhopp
  • Planka med knä mot armbåge
  • Sidoplankor och körde dom sista i stjärna.
Jag kan lova att Borzovhoppen känns i baken även idag, två dagar efteråt! Inför kvällens pass fick jag ta i för att ta mig upp för trappen till Trim....så mycket för mitt tidigare skryt!

Klicka här för att komma till en inspirerande blogg om träning, Lofsan

Och grabbar på Trim, nästa gång jag försöker utmana er i plankor, häng på vetja!

-linda-

2 kommentarer:

  1. Borzovhopp är utfall fast man hoppar från bottenläget och byter plats på fram/bakben i luften innan landning. Testa, det är en jobbig övning:)

    -Linda-

    SvaraRadera