23 oktober 2012

Friskvårdstimme på Kläppen!

På onsdagar har vi "friskvårdtimme" på jobbet och imorgon ska jag köra att Tabatapass med funktionell träning med kollegorna! Kul :) Ska bli skoj att se om jag lyckas ta död på myten "Tabata-är inte det för tjejer?"

Passet kommer (troligtvis) att bestå av:
  • Uppvärming
  • Knäböjshopp/knäböj
  • Armhävning
  • Saxhopp/utfallssteg bakåt
  • Sidoplankor/vanlig planka
Ikväll kör jag 25 min cykel och 25 min Trim Plate på Trim, om du inte bokat plats? Kom igen, det är bara en timme alt. 25 minuter av din dag :)

Vi ses!

-linda-

1 kommentar:

  1. Hade jag haft träningskläderna med mig på jobbet så hade jag faktiskt hunnit till Plate-passet men tyvärr hade jag inte det så idag gick det inte... Men påminn gärna någon mer gång! :-)

    SvaraRadera