5 oktober 2012

Spegelbilder...

Allena på en fredagskväll...men jag sörjer inte! Jag njuter av tystnaden, tittar på vad jag vill på tv'n OCH på ipaden, och jag målar naglarna utan att bli störd:)

Har testat att ta, typ 100, bilder på min nya hårfärgning men de e ju skitsvårt att ta vettiga bilder i spegeln! Antingen ser man ut som om man har 100-års rynkor i pannan, man ser helt vind ut i ansiktet eller så ser man så fejkad och "oberörd" ut att det blir patetiskt! Oh, inte att förglömma, att titta snett uppåt, OMG skämsvarning haha nedan ser du iaf ett par "skapliga" spegelbilder....

Förresten, man kanske borde googla "tips för bra foton i spegel". Det som inte finns på Google har ju inte hänt....

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Men hur i tusan lyckas du vara snygg fastän du har en sån där hemsk slinghätta på dig!????

    Kram!

    SvaraRadera