25 oktober 2012

Bra att ha saker!

Jag tror att alla har en...den där lådan där man lägger allt som går under tanken "jag lägger det här så vet jag vart det är!" Fast sen...när man behöver sin grej så hittar man den aldrig! Oftast letar jag efter säkerhetsnålar i vår låda men det är sällan hittar jag några....
Vår låda har i alla fall blivit fylld, propofull t.o.m. Så...idag hällde jag upp en kaffekopp, tog fram soppåsen och började rensa ur!

I lådan hittade jag bl. a.
7 (!) förpackningar med möbeltassar!
X antal knappar, sådana som man får med när man köper kläder...typiskt bra att ha!
5 tändare, det är konstigt...när jag letat efter tändare så har jag inte hittat dom!
X antal pennor.
Rabattkuponger, där datumet har gått ut.
Putsdukar till tv/dator etc.

Sen fanns det en massa annat krafs...bara "bra att ha-saker" yeah,
right!

Nu är i alla fall sopkorgen är full och lådan rensad, kvar finns en massa pennor, knappar och såklart rabattkuponger... Kuponger som jag aldrig kommer att komma ihåg att ta med till affärn, men dom finns där:)

-Linda-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar