4 maj 2013

Det kom ett mail från Ving!

Fick ett mail från Ving gällande vår resa nästa vecka och ja, det var inget välkomstmail om vi säger så...i mailet framgår det att det pågår byggnationer på granntomten och det kan upplevas som störande av hotellets gäster! När jag läser det här så poppar det upp en bild där jag ser mig själv liggandes i en solstol och fem meter bort snurrar en betongblandare, inte vad jag vill ha på min semester!

Vi fick två val, få en del av summan tillbaka eller byta hotell...valet var solklart! Vi ville byta hotell till Sunwing Sandy Bay i Aiya Napa istället för Golden Star Beach på Fig Tree Bay....vägen dit var inte lätt! It-krångel hos Ving, en osäkerhet på om enda kvarvarande lägenheten verkligen fanns kvar, det fanns inte kvar några platser på sunwing inclusive utan vi kunde bara få frukost and so on! Men efter en halvtimme (som kändes som en evighet) i ovisshet ringer de tillbaka och då är allt ok, puh! Förutom sunwing inclusive som fortfarande "bara" är frukost....men det ska nog ordna sig! Så bytt hotell och semesterort...men det ska bli sååå skönt att komma iväg!

Tack Ving för att ni kontaktade oss om det här, fy för att ha checkat in bredvid en byggarbetsplats!

Klicka på länken för att komma till hotellet:) Sandy Bay

-Linda-

1 kommentar:

  1. Skönt att ni fick byta!! Det var där vi bodde i somras, vi var jätte nöjda med Sandy Bay!!! :-)

    SvaraRadera