24 maj 2013

All over the place!

Vi har packat ihop familjen och åkt ut till Hånäset, härligt! Solen skiner på oss mellan skurarna, hoppas på uppehåll resten av eftermiddagen! 

Grabbarna åkte till lännviken för att låna farmorn och farfarns båt och vi bestämde att jag springer från Hånäset till lännviken för att hämta tillbaka bilen! Toppenbra idé! Jag började springa och efter en km blev det så varmt att fick jag plocka av min långärmade tröja, hänga den på ett staket och hoppas att den skulle få vara ifred tills jag kom tillbaka...sprang på och kom ut till stora vägen (45an) men sen fick jag springa och springa och springa, och det kändes inte som om jag kom någonstans! Den där raka vägen var inte kul att springa efter...tillslut kom jag iaf fram:) jag fick ihop 7,2 km! Snitttiden var dryga 6 min...både över och under:)  Dessutom var det springpremiär i fladdriga shorts, i början kändes det som om låren var "all over the place" haha fast va skönt det var att springa i shorts och linne! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar