9 maj 2013

Sista minuten-tips!

Blommorna är vattnade, hemmet är städat och housekeepern är breefad:) tom packningen är avklarad! Fast, jag är lite orolig för att Helmer ska ha tråkigt på planet, jag har slängt i lite leksaker, böcker och ipaden...det borde väl räcka? Eller?! Hit me med sista minuten-tips på barnsaker som kan vara bra att ta med sig:)

Jag hann ut på en runda idag...9,6 km och det var tyngsta rundan på länge! Jag var helt slut i baksidan av låren och varje steg kändes typ 10 ggr tyngre än vanligt, troligen sviter efter tisdagens träningspass ! Det blev ett lunktempo idag och jag tog mig runt på en snitt-tid på 6 å 10 per km, ok för idag...annars inte ok!
När jag låg på verandan (helt slut) kommer Helmer ut i coolaste tischan och säger "hej mamma" då lovar jag att man fick lite energi tillbaka:)

-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar