9 maj 2013

Hinna klämma in?!

Åh va skönt med en ledig dag före nattens avresa... Jag önskar att jag kunde skriva att allt är packat och klart inför avfärden men så är icke fallet! Jag har tagit fram allt som ska med och när Niklas såg mina "små" högar kom kommentaren -hur länge ska du vara borta då?!- med det sagt kanske jag ska revidera mina högar...ja, ja vi får iaf ha 30 kg packning per person och det ska jag iaf inte komma upp i:)

Igår plingade det till i min telefon och vips så hade jag ett paket att hämta på Brändans:) det var min nya tröja från Cindstory! Tänk att den hann komma innan vi åkte, att åka utan den hade ju vart otänkbart haha en snygg oversize och i favoritfärgen rosa:) newermind the frilla, har ignorerat den i tron om att jag ska hinna klämma in ett löppass innan middagen hos farmorn och farfarn på eftermiddagen....

Ha en fin dag!
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar