6 maj 2013

Vill du läsa om det?!

Efter 50 mil i bil, en god natt-puss från lille H har jag slängt mig i soffan och den tänker jag vakta ikväll...hela kvällen:)

Träningssamvetet botas av minnet av gårkvällens korta och snabba 3km's löppass och det känns fortfarande i benen kan jag lova! Jag springer ca 3 ggr/vecka och jag försöker blanda passen, hittills har jag kört backintervaller, långa och långsamma pass och sen korta, intensiva pass:) jag skriver inte om alla träningspass här än men det kommer nog, om du vill läsa om det såklart?! De olika passen kör jag för att få variation och inte fastna i en och samma runda...och för att få bättre kondis, bättre uthållighet och bättre kilometertid...

Nu, dusch och måla tånaglarna...fyra dagar kvar sen åker vi:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar