30 maj 2013

Sommarpratare!

Man vet att det är sommar på riktigt när man "rattar" om radion till p1´s sommarpratarna! Förra sommaren tajmades många sommarprat in med Helmers tupplurar i vagnen, och långpromenader... Eller så lyssnade jag i efterhand, via SR´s app, när jag målade i Hånäset...det var bara det att ibland blev jag så inne i lyssnandet att penseln stannade upp, målandet avtog och färgen droppade :) Åh, jag tror att Anja Pärsson´s prat var det som berörde mest, eller kanske Soran Ismails....

Nu har SR presenterat sommarens Sommarvärdar och det finns många bra att lyssna på! Jag tänker försöka att tajma in Kristian Gidlund, Carolina Gynnig, Jonas Gardell och Henrik Lundqvist...du hittar hela listan här, dag för dag: Sommarvärdar

Om du inte redan har läst Kristians blogg, kika in här...I kroppen min

Ha en fin dag,
-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar