8 maj 2013

Inte en enda nypblåsa!

Under eftermiddagen idag har jag "lärt" mig att fälla ihop våra vänners paraplyvagn, som vi så snällt fått låna! Efter lite (en hel del) synande av vagnen och utan nypblåsor på fingrarna har jag lyckats fälla ihop den:) trust me, det här var inget jag eller Niklas ville stå och lära oss vid incheckningsdisken på Gardemoen early fredagmorgon!

Pratade med Ving häromdagen och nu är "problemet" med maten löst och vi har återigen Sunwing inklusive bokat:) skönt!
Snart, snart är vi där och va gött det ska bli!

-Linda-

1 kommentar:

  1. Men åå jag vet jag hann ju inte visa dig hur man skulle göra då när de var Lola visning, så ja blev så paff att du hade fixat de så galant hihi men då åkte du alltså hem med den uppfälld i bilen haha!!!

    Kramisar :-)

    SvaraRadera