1 maj 2013

Töskblöjta fötter!

Jag gav mig iväg, nya Spotifylistan i lurarna, perfekt väder och med en bra ork i kroppen! Fast sen gick det bokstavligt åt skogen...jag gjorde en runda på ett par km och kan väl säga att på hemvägen känndes det som om det skvalpade i skorna. Trots att jag gjorde mitt bästa för att hoppa över, gå runt eller försiktigt tassa över sankmark blev jag "töskblöjt" om fötterna...det är med andra ord fortfarande för blött i skogen för att ge sig ut på dom här skogsvägarna. Men vackert, det var det!
Väl hemma körde jag istället ett pass med armhävningar, squats, situps, ländryggslyft och mountainclimber...målet var 200 reps. Ja, inte av varje utan tillsammans och tillslut nådde jag det. Trött i armar och bål men ack så nöjd!

Nu ska jag packa väskan, imorgon vankas road trip!

-linda-







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar