7 maj 2013

Varvat ner!

Nu vet jag varför! Jag tränar för att må bra, orka mer och känna mig starkare....ja, det är endorfinerna som talar:)

Började kvällen med att springa ner till gymmet, underbart väder och en värmande sol i nacken...det hade räckt med en kortärmad istället för långärmad tröja kan jag lova, underbart!
Att sen få instruera ett kettlebell mix-pass för ett gäng supertaggade tjejer som körde järnet...sista låten och minuten gav mig gåshud! Tjejerna körde till P!nk och låten Try, behöver jag ens säga att brudarna var fokuserade?! Järnet säger jag bara! Efter passet tränade jag själv:thrusters, armhävningar, situps, snabba mountain climbers, marklyft, och plankor plankor plankor :) Gött!

Att sen få varva ner genom att jogga hem över bron med finaste solnedgången...love it!

-Linda-





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar