30 maj 2013

Köpt, planterat och vattnat!

Årets första blommor är inköpta och planterade! Jag har lika svårt varje sommar att välja vilka blommor man ska ha och vilken färg...då vi, hemma i Hole, har ett ljusgult hus var min tanke mörka blommor! Så att de syns mot den ljusa fasaden...ja, vad ska man säga?! Dom är inte ljusrosa iaf:) 
Köpte några pelargoner, en lavendel och några andra som jag inte minns namnet på...så nu hoppas jag att det inte blir några järnnätter! 



Men klart är, jag skulle kunna go bananas och shoppa loss på riktigt när jag kommer till en blommaffär eller handelsträdgård:) min favorit blandhandelsträdgårdar är Åsby handelsträdgård...där ÄR det lätt att inspireras och att pengarna flyger iväg!

Nu får det bli soffan en stund, första hemmakvällen den här veckan...

Ha en fin kväll!  
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar