4 maj 2013

Uppackning pågår!

Det har regnat hem oss från Hånäset och i ärlighetens namn kanske det inte gör så mycket för då får jag ju packa upp alla mina fynd:) det är lite av julafton för jag minns inte riktigt allt jag shoppat, det har blivit ett par "ja, just det"....

Den som har fått mest är såklart Helmer, leksaker, tavlor, en puzzel mat och lite kläder och sötaste snickarshortsen:)
Till hemmet shoppades det också en hel del, alltså det fanns ju typ allt på Ullared! Lavastenar till grillen, tvättmedelshink, löpare, krukor, muffinsformar och ja, you name it! Till mig själv blev det lite allt möjligt, ridbyxor, mascara, nagellack, hörlurar till iPhonen och lite annat krafs:) men inget skrot!

I skobutiken utanför Gekås fyndades det stövlar till Helmer och ett par superfina loafers till mig:)

So to sum up, Gekås är bra! Ska man köpa leksaker eller saker till hemmet är det väl värt ett besök:) och faktiskt: shoppinglistan är avbockad och budgeten höll på så när som 200!

-Linda-







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar