6 oktober 2012

Smyger bakom gardinen...

En promenad runt udden i Hånäset stärkte verkligen kropp och knopp idag! Helmer har sovit sisådär inatt så därav min trötthet. Sambon...han är trött efter att vänner "lurat" i honom drinkar...jo jo, det behövs nog inte så mycket övertalning!

Ångrar mig till 1000 att jag inte tog med stora kameran på promenaden! Det var ju så fint att fota...nedan kommer lite bilder fotade med iPhonen

Det stora huset finns precis bakom kollonin i Hånäset, Niklas pappas farfar har byggt det! Huset är imponerande 4 våningar högt och jättefint! I somras hade vi turen och fick gå på rundtur inuti, vilka detaljer och vilken känsla...det var som att förflytta sig decennier bakåt i tiden! När ingen bor i huset är det faktiskt lite läskigt att gå förbi, min stora skräck är att jag i ögonvrån ska se någon stå och smyga bakom en gardin...huamig! Jag ryser av att bara tänka på det....

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Super härliga bilder!! Och förstår känslan precis...det där med gardinen....hua!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack Marie!
    Om det så mycket som fladdrade till i en gardin så skulle jag bli vettskrämd, fegis som man är:)
    Kramkram

    SvaraRadera