30 oktober 2012

Det hänger över lite här!

Eftersom hyllan har krympt och dom dyra sakerna mest liknar ett cirkustält när man drar på dom så behövs det handlas nytt! I byn har vi Hagagården, dom har många modeller och prisvärda
bra's :) och sen personalen, underbar! Anna är toppen, super serviceminded och framförallt ärlig!

Besökte butiken häromdan och hamnade såklart i provhytten, här kommer man inte undan ett köp utan att bhn godkänts av Anna...Anna inspekterar "skruvstädet" jag klämt i mig i och säger:
"joda, du kommer undan med en 70"
"ok", säger jag och vrider på mig "men du Anna, det hänger ju över här?!" visar på det här som man har under skuldran, det där som hänger över kanten och som inte är bra till nått! Svaret blir "jamen du Linda, det beror inte på bhn...."

Haha härligt med uppriktiga människor med humor!

Om du inte besökt Hagagården, gör det! Du kommer garanterat ut med en liten kasse:)

-Linda-

1 kommentar:

  1. Japp jag besöker dem! Finns inte tid att prova BH på shoppingresor utanför byn. Särskilt inte när man har barn o. sambo som väntar utanför provhytten... Så det handlas i byn där man dessutom får god service. Dyrt men värt det.

    SvaraRadera