26 oktober 2012

-1,2 kilo!

Ställde mig på vågen och den visade på -1,2 kilo från förra vägningen, som gjordes för tre veckor sedan:) små siffror men det känns iaf sjukt bra:) Vad vågen stannade på det tänker jag inte skriva men jag närmar mig iaf målet 63-65!

Vad har jag gjort sen sista vägningen?
Jag har hoppat över alla mackor med mjukt bröd...jag har ätit ofta...typ: frukost-mellis-lunch-mellis-middag och thekopp med nåt litet kvällssnacks, nötter el. frukt. Maten har jag försökt att hålla så vanlig som möjligt, det har tom slunkit ner pizza!
Jag tror inte att man blir tjock/inte går ner i vikt för att man äter t ex två potatisar om dagen...det är snarare helheten man måste titta på och förändra (om man vill det).
Sen har jag såklart hållit fast vid träningen, skulle vilja vara ute mer...springa och gå men, det är svårt att hitta motivationen att gå ut när regnet stått som spön i backen!

Favoritmellisen just nu är Kesella med hallon och kokosflingor, sen brukar jag ha i lite Stevia annars blir det för surt:) Efter nästa träningspass tänker jag testa den här smothien, hittade receptet på en Kesellaburk:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar