18 oktober 2012

Använder du tandtråd?

Visste att frågan skulle komma vid dagens besök hos tandhygienisten, lite så där ärtigt och käckt kommer den "använder du tandtråd?" Mitt dröjande svar avslöjar mig, tillslut får jag fram ett "joda, någon gång i veckan i alla fall"
Eller ja, det gör jag ju...jag har tantrådat nästan varje kväll i en veckas tid (i panik över att besöket närmat sig) annars blir det nån gång/vecka, oftast:) Ska försöka hålla i det här nu! Flourtabletter intas i alla fall dagligen...

Nu får det bli en soft kväll i soffan, tar en kopp the och tar det lugnt...ibland får man det, bara vara:) Har köpt årets första pepparkaksburk och har redan lyckats öppna den...till thekoppen intas EN pepparkaka och några cashewnötter, lite nyttig får man väl vara fast man just nu genomför en alldeles egen "revolt", den här "baravara-revolten".

Och hur är det nu då, ska man borsta tänderna ikväll om man flourlackat idag?

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar