30 juni 2013

Syndat!

I dagens Nyhetsmorgon var Lofsan med och gick igenom ett träningsprogram som man lika gärna kan köra utomhus som på gymmet! Såklart kunde jag inte låta bli att testa passet:) redan nu kan jag säga att det kommer att ömma i ändalykten imöra...



Klicka här för att komma till Lofsans blogg och beskrivning av passet!
Lofsans blogg

Ps, jag åkte till gymmet...sist jag körde upphopp på verandan schasade Niklas iväg mig till öppningen på vedboden...och när jag avslöjat det kan jag lika gärna avslöja att jag syndat ikväll! Middagen blev söndagspizza, Dino från Venezia...mm:) 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

2 kommentarer:

  1. Det där passet måste testat! Men jag smyger nog ut i skogen ist, så slipper grannarna se mig =)

    SvaraRadera
  2. Hihi klart att du ska:) kör hårt! Kram

    SvaraRadera