9 juni 2013

Inte lika svullen

För några månader sen bytte jag min havregrynsgröt mot youghurt  och granola till frukost...gott och hyfsat nyttigt! Men nu, någon månad senare, har jag bytt tillbaka till gröten igen...min mage svällde upp och var allmänt i olag! Uschianemej! Om det berodde på youghurten eller granolan har jag ingen aning om, men klart är...jag har backat på youghurt och mjölk dvs laktos-produkter och magen är mycket bättre:) finally! Laktosfri mjölk smakar lite annorlunda men den funkar och jag kommer att fortsätta med den...det är det värt att ha en "normal" mage! 

Back to normal! Att jag sen har kvar min "bullar"... ja, dom kommer nog att finnas kvar ett tag till:)
Ikväll blev det ett kort pass på gymmet, 2 km löpning, lite funktionell träning med fokus på bål och armar:) 

Ha en fin kväll:) 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar