26 juni 2013

Lite skillnad?!

Hittade ett gammalt kort, ja hela två år gammalt, och jag kände att jag måste dela med mig! 

Alltså, kolla in mina fötter! Det är inte konstigt att man körde på foppisar och sandaler hela sommarn hihi här hade jag fyra veckor kvar till bf...vägde nog dryga 90 kilo! 


Nu ser jag ut så här! En Helmer senare, 25 kilo lättare, en annan hårfärg och kan ha vilka skor jag vill:) 

Ibland är det bra att bläddra tillbaka och jämföra lite...det går bara man vill:) 

-Linda-

3 kommentarer:

  1. Men shit pommes frites, ja som inte tyckte du va så stor när du väntade Helmis, men de va en rejäl kula nu ser jag thi hi, åå fötterna ser för gulliga ut :-) Kramis på dejj

    SvaraRadera
  2. Tack goa ni!

    Då tyckte inte jag heller att jag var "så stor" men nu tycker man annat:)
    Kramkram

    SvaraRadera