7 juni 2013

Rutor!

När klockan ringde imorse fattade jag ingenting...varför ringde den idag när vi är lediga? Sen minns jag kvällen innan när jag sa "imorgonbitti åker jag till gymmet och tränar innan ni vaknar så kan vi äta frukost när jag kommer tillbaka!"...bara att bita ihop alltså! Kom ner till gymmet strax före sju, laddade med en kopp kaffe och sen körde jag lite styrketräning...


Åh va gött när jag var klar, skönt trött i kroppen, dagens träning var avklarad och dagen hade knappt börjat:) 

Kvällens middag blev grillad kyckling med ljummen bulgur- och broccoliröra och fetaost-crème, och sallad såklart!  



Tärnade i en halv avokado och testade ett nytt sätt att tärna den på...ta ur kärnan, skär ett rutmönster i den med en kniv, ta en sked och gröp ur den...ut kommer färdig skurna och lagom stora bitar:) no more avokado-kladd på skärbrädan alltså! 


Ha en mysig kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar