17 juni 2013

Fastnat!

Jag äter...ofta! Frukost/mellis/lunch/mellis/middag och om jag tränat...mellis igen. Men nu är det liksom stopp...min mellis-inspiration är som bortblåst och det känns som om jag fastnat i keso/banan/kanel-träsket alt. keso/äpple/kanel-träsket! Jag gillar just det här men det vore ju bra att variera sig lite, eller hur?  
För att få lite variation har jag köpt dom hära, helt ok tycker jag:) fråga min kära sambo så får du ett helt annat svar haha jag får iaf ha dom för mig själv! 



So, hit me! Har du något förslag på bra mellis? 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

3 kommentarer:

  1. Smoothie, bananpannkaka (en banan, en klick kvarg och ett ägg) , finn crisp med valfritt pålägg, turkisk yoghurt mer nötter och honung.

    SvaraRadera
  2. Kokosmjölk mixat med hallon och lite banan
    Knäckebröd med avokado och ost

    SvaraRadera
  3. Tack för era tips! Nu ska det testas både det ena och andra:)
    -Linda-

    SvaraRadera