24 juni 2013

Nytt schema!

Så var det då premiär för Trim's sommarschema:) mitt kettlbellmix-pass har bytt både tid och dag och är numera kl 17 på måndagar! Dessutom har Trim'S sommarutmaning startat idag, utmaningen är att hålla igång och träna två ggr/vecka sommaren ut...vill du hänga på? Kika in till Trim och anmäl dig vetja:) 

Hittade en annan utmaning idag, Number 5 challenge! Utmaningen är att köra 5 promenader OCH 5 träningspass i veckan samt att äta 5 måltider om dagen...från idag till och med 11 augusti! Alltså, jag har inte bestämt mig för att hänga på än men man kanske ska göra ett försök?! Jag tror att promenaderna blir svårast för mig! Jag får nog återkomma om det här....


Anyway, efter att ha haft beslutsångest om kvällens egenträning eller inte egenträning bestämde jag mig för att köra! Det blev: 
60 höga utfallssteg 
60 enhandsswing (30 per hand)
30 höga upphopp

Sen blev det fem varv gånger 10 reps med armhävningar, ländryggslyft, situps, benlyft, liggande benlyft och avslutade passet med en tabata-planka....jag tror att det kommer att kännas imöra, både här och där! 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar