10 juni 2013

Vem vinner?!

Idag har förskolan varit stängd så jag passade på att ta en mysdag med Helmer:) redan kl 7 imorse var det full fart och "tut tuut" med lastbilar, bilar...ja, det mesta med hjul på hihi

På förmiddagen smet vi iväg från en måndags alla måsten med tvätt och disk och tog en rejäl promenad med vagnen, superskönt! Det var så skönt väder och doftade ljuvligt från syren:) skönt med sommar helt enkelt! 



Ikväll klämde jag in ett pass på gymmet, körde lite olika sets...skönt att variera träningen! Jag körde: 
Triceps/armhävningar 10*3
Marklyft/clean and press 10*3
Stående rodd/uppkliv på box 10*3
Mountainclimber/ländryggslyft 30 sek*3


Jag vet inte det var det att jag tog i, eller att det varit ett Crossfit-pass som "värmt upp" salen innan jag körde igång, som gjorde att svetten rann från nästippen?! :)

Nu, sluttampen på Biggest Loser...vem ska vinna hemmapriset??

-Linda- 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar