18 juni 2013

Ny mascara!

Det är sällan jag byter fabrikat och märke på en mascara...jag tror helt enkelt inte att det finns någon bättre än den jag har:)   Den senaste började "klumpa" sig för någon vecka sedan men jag gjorde som vanligt; pumpade lite extra upp och ner och vred den mot kanterna för att få på den där sista gnuttan med färg....Haha urlöjligt I know! Så, förra veckan när vi var till Mora en sväng köpte jag den här: 


Loreals False Lash Wings....och den är så bra! Den fyller på ögonfransarna bra och den sitter där den ska! Man ser mao inte ut som en tvättbjörn i slutet av dagen eftersom mascaran inte trillat av fransarna:) så, det kanske är på tiden att du vågar prova en ny du också?! Iaf så rekommenderar jag den här!  

Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar