25 juni 2013

Lite vardagsfix och ett kort pass!

Dagens "välkommen hem-hög"! 

Alltså, jag är bra på att tvätta och vika ihop den torkade tvätten men sen...när den ska in i garderoben då är det stopp! Det är bland det tråkigaste jag vet...men, det var bara att bita ihop och sortera in på rätt plats! Nu är bänken ren:) iaf i några dagar till! 

Rev av ett kort, drygt 20 minuter, och intensivt pass på gymmet ikväll och fyyy 17 va roligt det var! Och det kändes så bra:) Det går inte att sticka under stolen med att det är roligt att träna och känna att man orkar mer och mer:) 

Ikväll körde jag; 
15 korta swing med 20 kg kb
15 plankhopp på bräda
15 bicepsswing med 24 kg kb
15 jumpuing squats
15 benlyft/ben
15 mountainclimbers

Totalt tre varv och 1 min vila mellan varje varv:) 

Hihi idag har jag beställt en "sommarträningsmuta" kommer att bli så bra! 

Nu hängs stör ej-skylten upp, äntligen dags för Morden i Midsomer!  
  
Ha en toppenkväll:)
-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar