1 juli 2013

Nyp i rumpan!

Jodå den är här...som ett brev på posten! Nämligen träningsvärken i skinkorna:) i varje steg jag tar känns det som om någon nyper riktigt, riktigt hårt i skinkan! Det är lika på båda sidorna:) men träningsvärk betyder väl att man gjort något bra eller hur?! Jag rekommenderar iaf Lofsans utepass, try it! 

Ikväll sprang jag på löpbandet efter mitt Kettlbellmix-pass...det blev 1km uppvärmning och sen 4 st snabba Tabataintervaller, gissa hur skönt det var med alla nyp haha. I intervallerna körde på jag på hastighet 15 på löpbandet, det motsvarar ca 4 min/km, en tempo som jag skulle ha mycket svårt att hålla utomhus...jag tänker inte testa ikväll och inte imorgon heller, då tänker jag vila! 

Så nöjd med mina nya tights och mina skor, träningsmutor som funkar:) 

Ha en fin kväll! 
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar