31 juli 2013

Resfeber!

Plötsligt slår det mig....på lördag är det dags, dags att äntligen åka till Island! Resan som vi planerat i nästan ett år är nu närmare än någonsin :) Samtidigt som jag inser detta känner jag resfebern komma krypande och med den typ 100 frågor och funderingar.... Fröken "koll till 100%" har inte så stor koll just nu
  • Måste man ha med passet till Island?! Probably not men jag saefar och tar nog med det ändå...
  • Väder? Ja, vad är det för väder där borta egentligen??
  • Kläder? VAD ska jag ha på mig och HAR jag det jag vill ha på mig?! Jag vet ju att ridkläder ska med, mysbyxor till kvällen och "gå-ut-kläder" tills vi ska partaja i Reykjavik (hoppas jag) En salig blandning helt enkelt....
Jag tror att jag börjar med att åka till Apoteket och köpa skavsårsplåster....det har jag hört att behövs efter någon dags skumpande på hästryggen, kanske också någon bedövande salva haha Eller så börjar jag med att raka benen och noppa ögonbrynen, det behövs nog när man är 11 tjejer som ska åka till Island och rida islandshäst, eller vad tror du?

-linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar