10 juli 2013

Gjort mina egna!

Men åh vad det blåser...nu verkar det iaf som om molnen blåst bort och solen vågar sig fram! Efter lunch tror jag att vi vågar oss ut:) 

Igår testade jag att göra "egna" gelenaglar, jag har länge velat göra något åt mina naglar men inte velat sätta på förlängningar...sista jag gjorde det bröt jag av första (obs första som sagt) redan efter två dagar och jag lovar att då känns det inte bra att ha lagt en massa pengar på det! Men nu fick jag tips om gelenaglar och att det fanns ett kit så att man kan göra dom själv hemma, perfekt! Det fanns liksom inget att förlora:) köpte ett kit och gav mig på att göra fransk manikyr, jag är nöjd för att ha gjort det för första gången:) 


Kitet kommer från Depend och heter Gellack, säljs på Hagagården i Malung:) Det var inte alls svårt och det fanns många fina färger på nagellacken så man behöver inte göra fransk manikyr....nu återstår att se om de här naglarna håller för någon veckas sommarstugedisk:) 

Ha en bra dag:) 
-Linda-
 

2 kommentarer:

  1. Ååå va kul!! Tänkte när jag såg det dära kittet att jag ska testa men inte tagit mig dit än... Men det är värt pengarna alltså? Tog det lång tid att göra? :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, helt klart värt pengarna:) fransk är lite pillrigt så det tog kanske 35-40 minuter...kramkram

    SvaraRadera