5 juli 2013

Så tog jag mod till mig!

Dagens väder inleddes med ett regn, ett sådant som inte syns men man känner att finns där, det liksom duggar litegrann men ändå hänger i luften.....vi (eller jag) bestämde oss för en promenad....jag och Helmer på en promenad med vagnen. Helmer somnade ganska snabbt och jag pluggade i hörlurarna, valde P1 som kanal och Sommar i P1, det var dags att lyssna på Kristian Gidlund! Jag har under flera dagar samlat mod för att lyssna på Kristian. 2006 åkte jag på, dåtidens, HC i Sälen för att se ett Borlänge-band som fick låten Sweet Jackie spelad om och om igen på radion, det var första och enda gången jag såg dom, på ett halvfullt HC en kall vinternatt.

Från Kristians första ord är jag fast, lyssnande med ett hjärta som medömkar men med en känsla av lugn! Vilken berättelse, gå in och lyssna!

Fridens!
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar