9 juli 2013

Tjoho:)

Vilken dag:) Städat tvättstugan/groventren och för vilken gång i ordningen vet jag inte...strumpor, skor och "diverse" (saker som lagts in dit för man inte har någon annan plats att lägga dom på) överallt! Alltså, vem stökar till härinne? Jag tänker mig att jag är oskyldig:) 

Vi har badat på Äråbadet i lilla Lima, fikat hos min goa farmor....fika hos farmor betyder mandelkubb:) det har det alltid gjort och kommer alltid att göra:) 

Avslutade dagen med ett pass på gymmet och det gick så bra! Efter lördagens kollaps behövdes verkligen en ordentlig medgång! Sprang 3 rappa km på löpbandet och sen körde jag 15/10/8 av: 
Bicepscurl 
Thrusters
Armhävningar
Längdryggslyft
Tricepscurl
Rodd


Tjoho, vad det kändes bra! Träning är kul:) 

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar