8 juli 2013

Tip of the day!

Förra veckan köpte jag en ny bok, det är inte ofta det händer men nu hittade jag en som jag VERKLIGEN ville ha! Det var en kokbok dessutom, jag som oftast googlar på recept:)  Boken heter Muskelmat och innehåller nyttiga vardags- och festrecept, allt från muffins till älggryta:) Det är Hannah Runsten som skrivit boken, Hannah är licensierad pt och matredaktör på BODY Magazine. 

Jag har testat flera recept från boken och en perfekt "sommarrätt" eller ta med på "picknick-rätt" är Matmuffins med feta, oliver och soltorkade tomater...mums! Enkla att baka och väldigt goda:) 


Ha en fin kväll! 
-Linda-

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Titeln på boken känns lite skrämmande tycker hag, eller som om att det absolut inte vore en kokbok för mig utan bara för kroppsbyggare typ. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja, men innehållet är bra och nyttigt:)

    SvaraRadera