13 februari 2013

Vill du avslöja en sak?

Så här ser det ut i mitt knä ikväll, Helmer sover sen en timme och jag kvällsjobbar lite med en påse M som sällskap...en påse M känns iaf som hyfsat ok godis:) jag menar: choklad är ju bra och nötter är ju bra så det borde vara en liten "win-win" situation:) eller iaf, ett bättre godis än dom där färgglada bitarna i lösgodishyllan, eller hur?

Jag vet att det finns några läsare där ute men jag har ingen aning om vilka ni är:) så kom igen nu, vem är du?

-Linda-

4 kommentarer:

  1. inget går upp mot Ahlgrens bilar

    SvaraRadera
  2. Mia Lindgren (Ferm)14 februari 2013 kl. 20:30

    Jag läser! Trevliga inlägg tycker jag! =)

    SvaraRadera
  3. Läser också... det vet du ;) Får inspiration till träning och brukar kontra med ett bak-inlägg...
    Det kommer snart ut en polly-kaka som var to-die-for... hint-hint :P

    SvaraRadera