26 februari 2013

Rätt ner i toan!

Helmer har kommit till en fas...i den här fasen ska allt (och då menar jag allt) kastas ner i toan och när det kastats i står han bredvid, ser lite lagomt förvånad ut och ser ut att ha tanken "näpp, jag har ingen aning om hur den hamnade där?!"

Saker som hittills hamnat i toan är tidningar, nagelklipparen, nappar och pappans rakapparat (tur att det inte var den nya) och imorse åkte tandborsten rätt ner i toan, men det var inte allt för idag. När jag hade klätt av Helmer och höll på att tappa upp ett bad till honom hör jag plötsligt toalocket slå igen, däri låg kläderna som jag precis klätt av! Ja,vad ska man säga...tur att han inte når upp till spolknappen!

Så, ikväll var det premiärborstning med nya tandborsten:)

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Förlåt,men jag blir full i skratt,kan se honom framför mig.De fixar mycket de små! Carina på Myrstacken

    SvaraRadera
  2. Ja han kan all lille H:) jag har blivit ganska bra på att fiska upp saker kan jag lova!

    SvaraRadera