4 februari 2013

Crossfit-premiär!

Jag gjorde det och jag överlevde! Vilket pass och oj va kul det var:) man var stenhårt fokuserad på sig själv, räknade antal reps och sen bara körde man på...ja, jag fick blodsmak i munnen, ont i händer och kropp men jag nötte på. När passet var klart endorfinbombades kroppen och jag fick känslan "jamen, det här vill jag göra igen!"

Vi körde:
Uppvärmning med mountainclimbers, burpees och saxhopp.

Wood 1, tre varv..
8 thrusters
6 armhävningar
8 pistolsquats

Wood 2, 14 minuters jobb
50 burpees
50 t2b (toes to bar)
50 djupa upphopp
50 doubleunders

Efter 4 burpees kom tanken, "omg! Det är 46 kvar!" Men det var bara att fortsätta...toes to bar, ja..här fick jag nöja mig med att dra upp knäna så högt jag kunde, att få upp tårna till stången...det får vi nog öva på! Djuphoppen var en plåga och doubleundersen, dom hinner jag kanske med nästa gång:)

Bilden är inte den bästa men jag lovar att med dom här darrande armarna är den ett mästerverk hihi

-Linda-

1 kommentar: