24 februari 2013

Håller löftena?

Nu har det gått nästan två månader sen nyår och nästan lika lång tid sen jag hittade på mina nyårslöften. Så, hur går det då? Två går sisådär och ett har funkat riktigt bra!

1, sluta handla på H&M -inga problem! Fast jag har nog aldrig fått så många H&M -kataloger dom nu...dom skickas iaf rätt ner i pappersinsamlingen:)

2, veckoplanera mat och dess inköp...det är bara att kika på ICAs januari-räkning för att se att det dagliga rännandet hänger kvar under vissa perioder...bättring!

3, en halvtimmes egentid om dagen...vist låter det ljuvligt? Den här halvtimmen har reviderats i omgångar och är nu nere i att jag är tacksam för att få stänga dörrn till toan iaf:)

Ja, så ligger jag till med mina löften....hur går det för dig?

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar