9 februari 2013

Ett nyp i skinkan!

Tog mig en löptur på dryga 5km, skönt! Sprang kringelkroken fast det drog lite kallt längs älven...det var bara att spurta på lite mer så jag höll värmen uppe:) gångvägarna här i bynn är jättefint snöröjda så det är inga problem att ta sig en tur på dom...längs vägarna är det inte lika bra, halt i hjulspåren och nån cm snö bredvid! Det är precis sådär att när man trycker till i ett steg känns det som om man tappar fästet...irriterande!
Jaja, för varje steg jag tog idag så kändes det som om någon nöp mig i min vänstra skinka...så går det när man slarvar med stretchningen dan innan...squats säger jag bara:)

Helmer är inne på dagens andra tupplur...stackarn, febern är tillbaka! Nu får det väl vara över snart! När han vaknar får vi nog ta oss lite glassfika tror jag:)

Dagens lunch fick bli omelett med salami och till den lite haloumi, keso och avokado, mums!

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar