10 februari 2013

Bobtur och egentid!

På eftermiddagen var det en liten krabat som tröttnat på att vara inne, Helmer hämtade helt sonika sina vantar och drog på sig en mössa:) Såklart gick vi ut, fast vi satte på mer kläder först! Vi tog en bobtur i grannskapet, kikade på älg- och rådjursspår...tror faktiskt att mamman tyckte det var mest spännande:) vi spanade in i skogen/riset efter om vi skulle få syn på älgen men den hade nog hört oss i god tid och hunnit smugit undan ...

Åh jag fick lite egentid på gymmet ikväll, kan säga att jag undvek att träna rumpan (känns fortfarande som om någon nyper mig därbak när jag går) idag körde jag:

Rodd, latsdrag, bicepscurl med uthopp i planka, situps och ett par minuters planka på bosuboll...det fick räcka för idag:)

Nu blir det inget mer gym förens på fredagsmorgon, jag kommer att vara ensam hemma på kvällarna nu i veckan.... men något hemmapass ska jag väl få till:)

-Linda-




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar