7 februari 2013

Vabbdag nr två...

Ja, då var vabbdag nr två till ända...febern har släppt så Helmer är piggare men snoret hänger kvar! Det går åt rätt håll iaf:) hoppas att det snart är över och att vi andra klarar oss!

När Helmer skulle ta sin tupplur idag så fick jag för mig att jag skulle byta gardiner i köket...Helmer brukar sova en-en och en halvtimme så jag borde hinna på den tiden....men så klart inte idag. Idag sov han rekordkorta 15 minuter och ni som brukar byta gardiner vet hur långt man hunnit på en kvart...man har precis hunnit plocka ner de dom satt uppe och fällt upp strykbrädan...det tog ganska mycket längre tid att få upp dom nya kan jag lova, men nu är dom uppe! Åh va ljus och skönt det blev i köket:) härligt! Snart är det vår, eller hur?

-Linda-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar