8 februari 2013

En bra start!

Snoozade ofrivilligt i 25 minuter imorse...alltså, jag har nog tryckt bort alarmet i sömnen för jag har inget minne av att jag tryckt på snooze...hann iaf ner till gymmet och körde ett pass innan jobbet:) åh vilken bra start på dagen!

Körde sex varv med dom här övningarna:

10 swing
10 burpees
10 bicepsswing
10 situps
10 saxhopp
10 squats med kettlebell

Snittade drygt tre minuter per varv så det får godkänt tycker jag! Idag var första gången jag gjorde situps på två år (!) en graviditet och en massa plankor har kommit emellan...det kändes iaf bra och jag anar att träningsvärken kommer att infinna sig ganska snart:)

Squatsen var inte att leka med idag...träningsvärken i mina ben från måndagens Crossfit har fortfarande inte släppt! men nu så, hoppas jag att det går över...det vore ju skönt att kunna gå normalt igen:)

Nu, dags för lunch!
-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar