16 februari 2013

Falun tur och retur!

Idag har vi gjort Falun över dan...strosat på stan, träffat vänner från förr, lunchat...ja sånt där man gör när man är i stan:) jag köpte Duplo till Helmer, sen han började på dagis har det här blivit en favoritsyssla...jag kan säga att jag redan nu känner hur ont det kommer att göra när man trampar på en bit, huamig!
Jag hittade ett par jeans på Byxshopen, jag gillar att handla där..det är superba personal, fina kläder och man hittar alltid något som får följa med hem:) idag, ett par våriga jeans från Nudie Jeans! I like:)

På hemvägen blev det ett oplanerat stopp i Rättvik...chaufför'n var tvungen att se Frida Hansdotters andra åk i slalom haha kul att det blev medalj iaf!

-Linda-



3 kommentarer:

  1. Åh, vill också ha nya byxor!
    Gött att andas lite stad...
    Kram från en nästan byxlös...

    SvaraRadera