11 februari 2013

En in, en ut....

Imorse hann jag iaf "high fivea" med Niklas när han kom hem från nattens jobb och jag satt och åt frukost... När jag kom hem från jobbet på em. hann vi ta en kaffe tillsammans innan han for iväg på kvällens/nattens jobb igen, vi går verkligen om varandra...typ en in, en ut! Jag hoppas att han inte blir lika sen inatt iaf! Huamig, tur att det bara är ett par veckor per säsong som det är så här!

Har en ledig dag från träning idag och eftersom jag kom hem när det fortfarande var just ute så tog jag och Helmer en barnvagnspromenad...underbart! Det tog inte många minuter innan det snarkade i vagnen:) skönt att få komma ut och "gå av" sig lite! Mindre skönt att gångvägarna inte plogats idag! Så till er som tänkt ta en löptur ikväll, dont do it! Vänta tills gångvägarna plogats istället:)

-Linda-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar