20 februari 2013

Påkommen via nätet!

Igår vid matbordet, när vi för en gångs skull åt middag tillsammans, tittade Niklas på mig och sa "har du glömt att berätta något för mig?" Jag kände en liten lätt panik inombords och gick raskt igenom om jag kunde komma på något som jag glömt...men nej, inget ploppade upp. Tillslut klämmer jag fram " har du namnsdag?" Nej, blir svaret och han tittar fortfarande frågande på mig.....nu är paniken nära kan jag lova. Efter vad som känns som en evighet säger han "du, har du ett skåp på gymmet?" hahaha nu trillande poletten ner. Japp, svarade jag lite generat... Följdfrågan blir "hur många par skor har du i det där skåpet egentligen?"

Han har alltså läst bloggen! Han som hela tiden nekat till att han läser den. Nähärå, nix, nepp, inte då.... han läser inte min blogg inte :)

Nu, mot dagis! Dags att hämta jr:)
-linda-

2 kommentarer:

  1. Haha! Ooops! =)
    Min blogg får jag ha för mig själv - och några läsare förståss. Min sambo är inte intresserad o. har aldrig läst den. Vet inte ens adressen!Så fortsätter jag gärna att ha det =)

    SvaraRadera
  2. Hihi så kan det gå:)
    Skönt! Fast iofs så blev han också påkommen, eller hur?!

    Kramkram

    SvaraRadera