8 januari 2013

Vilket pass!

Ikväll var det premiär för mitt pass Kettlebellmix på TRIM! Det är i grunden ett stationspass med kettlebells, jag har lagt till några funktionella övningar, t ex plankan, saxhopp och squats på bräda.
Halvtimmen innan passet drog igång blev jag galet nervös, förväntansfull och såklart kissnödig (det kan ha berott på allt kaffe som jag hällde i mig för att stilla mina nerver) Passet var fullbokat och det var en härlig mix av deltagare, allt från vana kettlebellsanvändare till nybörjare!

Vilket pass det blev! Alla var verkligen supertaggade, stenhårt fokuserade och körde järnet från start! Jag anar att någon eller några kanske hade ett nyårslöfte att förverkliga :) Timmen gick otroligt fort, för mig som coachade kändes det nästan som om det var över på en gång...men jag tror inte att dom som tränade håller med mig! Att instruera när alla ger järnet är en endorfinkick kan jag lova! Tack alla ni som kom, vilket pass ni gjorde!

Så, om du vill testa något nytt, testa kettlebellmix på tisdagar kl 19.15...det är sjukt roligt! (och jobbigt!)

-linda-

5 kommentarer:

  1. Faktiskt inte alls omöjligt att jag dyker upp nån dag :-) Låter jättekul!

    SvaraRadera
  2. Du är sååå välkommen:)
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Tjoho!!! :-) Vad kul det var! Vilket toppen pass! OCH såååååååå drygt det var! Men som sagt det går ju över fort när man känner att man gör något BRA! :-) Kommer absolut igen!!

    Vilken kanon instruktör du är Linda! Inget att vara nervös för när man e proffs som dig!
    Kram på dig från en MYCKET stel och ja handikappad liten ömlig nittoåring...;-)

    SvaraRadera
  4. Hmmm... Ok... Om Marie får sån där grym träningsvärk... så ska nog jag vänta ett bra tag innan jag kommer på ditt pass....
    Får nog lov att träna upp mig lite först HAHA

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tusen tack Marie!
    Bra jobbat, du körde verkligen järnet:) hoppas att värken har gett sig!

    Kramkram

    SvaraRadera