18 januari 2013

Sjukstuga och lite fredagsmys!

När jag hämtade Helmer på dagis igår så varnade fröknarna för att han varit lite kass i magen...tänk om jag redan då vetat vad som väntade! Det brakade loss kan jag säga, för Helmer och för mig..jag fick dessutom sjukt hög feber så gissa om jag var ett trevligt sällskap?! Pappan fick ta hand om Helmer och jag låg i fosterställning i fåtöljen...trevlig torsdag!

Nu mår vi lite bättre, iaf jag och Helmer...ikväll verkar det som att det är pappans tur att ligga under täcket.

Fredagsmyset, det får nog rådjuren stå för ikväll...dom har fått både potatisskal och renpellets:)

-Linda-

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni mår bättre nu !! Jag gick hem från jobbet idag & det var helt underbart väder. Nästan så man får liiite vårkänslor när solen kikar fram :) //Krickan.

    SvaraRadera
  2. Oj denna kommentar hamnade fel :)Kommenterade ju ditt senaste inlägg :) //Krickan.

    SvaraRadera